Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Πόσες φορές κοίταζες πίσω
Πόσες φορέας έψαξες στο παρελθόν
Πόσες φορές ταξίδεψες στις στάλες της μνήμης σου
Πόσες φορές χάθηκες στα λάθη σου
Πόσες φορές μπήκες σε φαύλο κύκλο σκέψεων
ΠΟΛΛΈΣ...
Πόσες φορές μετάνιωσες
ΚΑΜΙΆ

Προσπαθώ να σκεφτώ αν θέλω να αλλάξω κάτι από όσα έζησα..και η πρώτη μου απάντηση είναι ΌΧΙ..

και ξέρεις γιατί?

Γιατί δεν θα ήμουν ο ίδιος άνθρωπος...
Δεν ξέρω αν μ' αρέσει αυτό που είμαι..όμως σίγουρα δε μ' αρέσει η ζωή μου τώρα...
Θέλω να αλλάξω κάτι...όμως ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω τι!



Αυτή τη στιγμή θα ήθελα να έχω μια κλεψύδρα ..
να έκανα αυτό που σκέφτομαι και αν έβλεπα πως είναι λάθος να γύρναγα πίσω και να συνέχιζα από κει που είχα μείνει...

Δυστυχώς όμως η ζωή δεν είναι κείμενο για να σβήσω με τη γόμα, να σκίσω τη σελίδα και να ξαναρχίσω να γράφω..
κάθε λάθος καταγράφεται και επηρεάζει το επόμενο βήμα..
και όσο κι αν σκέφτομαι...λύση δε θα βρω..






Η απάντηση είναι στο αν θα ρισκάρω...στο αν θέλω να ρισκάρω ..αν είμαι τόσο δυνατή και τελικά να ζήσω με όποιο αποτέλεσμα..