Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

...........IME LEFTHEROS

eklisa tin porta piso mou
evgala ta psila takounia mou
ki eniosa pali o eaftos mou

to tsigaro sto xeri mou ixe svisi apo ora
elisa ta malia mou
ke epesa sto krevati me ta rouxa

to domatio girze...
poses fores ksana to exo zisi
poses fores ksana tha to ziso

apotiximenes sxesis
megala logia
mizeris meres

tpt pia de me gimizi
ta exo zisi ola
ksenixtia, kataxrisis, sex

poso psema mpori na anteksi mia psixi?
poso psema mpori na kila sto ema mou?
poso alkool tha ta svisi ola?

stigmes sa thalasa anigonte mprosta mou
ki ego sa kaikaki taksidevo
afino piso mou sti lithi tin katantia mou

eklisa ta matia mou
na vretho ston kosmo mou
makria apo olous tous


me exoun girisi spiti
me exoun gdisi
me exoun tsalakosi


de me pirakse pote gt to ithela
omos pia varethika....

thelo kapion na mou lini ta malia mou
thelo kapion na mou xarizi to fili tou
thelo kapion na krata tin psixi mou

se ena kouti exo stivaksi ta onira mou
ma kanis de mou ipe na to afiso anixto
ki ego krimeno xronia to xa

ena sentouki anamnisis
ena mpaoulo prosefxes
ke ta dio tous klidomena

ki ena vradi mesa sta dakria mou
vrika to klidi ke ta aniksa
ke afisa na ksexithous mes sto domatio

ke tote katalava poso distiximeni ime
tote katalava ti elepi apo ti zoi mou
EGO...ta onira ke ta lathi mou

mikri imoun ke ematha
ki exo pola na matho akoma
toso pou thelo na kano....

exo pesi toses fores
exo xtipisi...
omos sikothika..ANTEKSA


i pliges mou exoun klisi pia
simadia exoun afisi
ma tis exo sinithisi pia sto kormi mou

ke na erxomoun pali apo tin arxi na ziso
den tha alaza tpt
afti ime, afta me eftiaksan

oso lathi ke na exo kani de metaniono tpt
perifani sto dromo mou perpato
ki as ine lathos ine dikos mou

prospathisa poli gia na gino
na mi fovame to skotadi
na mi fovame tn alithia
na mi fovame ton skopo

DEN FOVAME TPT
DEN ELPIZO TPT
EIMAI LEFTHEROS

4 σχόλια:

προφήτηs είπε...

οι λέξεις φέρνουν την ελευθερία ή την αλήθεια της παραδοχής;
μπορώ ακόμα να κρατάω ένα τσιγάρο αναμμένο στά χέρια μου, να καίγομαι από τις στάχτες του... όμως το λάθος είναι δικό μου, κ θα το κάνω ξανά... γτ έτσι έμαθα, τι σημαίνει να αναπνέεις, να υπάρχεις...

κάποιοι το ονομάζουν λάθος... όμως τι σημαίνει λάθος; ποιο είναι το λάθος; η επιλογή του......

καλημέρα...

υ.γ.: μη κλειδώσεις ότι άνοιξες... προστάτευσε τα μόνο να μην χαθούν...

margaritari είπε...

o,ti ime den to alazo
o,ti ezisa me ekane
epiloges mou ola ke lathi dika mou
.....den klidono tpt pia...ola anixta gia osous theloun na ine dipla mou....ke gia mena pou ta afisa na figoun ke ksanagirisan dipla mou!!!

na zis panta ....

kat. είπε...

είναι πολύ όμορφο που το ζεις όλο αυτό! και η ηχητική υπόκρουση ακόμα καλύτερη..

και είναι ακόμα καλύτερο το γεγονός οτι θέλεις να θυμάσαι!

margaritari είπε...

an ksexnas xanese kali mou kat....
an ksexnas den ise o eafto sou..
ime mikri, ala exo zisi arketa oste na ksero na mi metanino ke na thelo na thimame, na matheno apo ta lathi mou, ala min ta ksenxo gt apo afta dimiourgithika ....
otan zis tin kathe stigmi ki as ine to pio megalo sou lathos, agkizis ta oria sou ke prepi na ise perifanos gia afto!

giafto ziste ta lathi sas ke agapiste tn eafto sas...tote exete nikisi